0 Lei
Coș
Suma cumpărăturilor:
0 Lei
Doar 150 Lei mai lipsește pentru livrarea gratuită!
Revin la cumpărături
Casă
Conținutul coșului

Întrebări Frecvente

Ce să fac, dacă ulterior notificării privind livrarea, produsul nu ajunge (la mine) în termen de 3-4 zile?

Noi te vom informa, prin email, referitor la timpul necesar livrării produselor comandate. În cazul în care produsele nu ajung la tine în decurs de 3-4 zile lucrătoare, atunci este foarte probabil ca în cursul livrării să se fi ivit anumite probleme. În acest cazu te rugăm să apelezi numărul de centrală al GLS, cu menționarea numărului de identificare al coletului: +40 0269 501 900, +40 774 759 991, de la ei poți să obții informații referitor la acest aspect.

În cazul lipsei numărului de identificare al coletului, contactează-ne la adresa de email , privind acest aspect.

Cum și când voi primi pachetul?

După ce produsele tale au fost fabricate, predăm pachetul serviciului de curierat GLS, care îți vor livra pachetul în zilele lucrătoare, între orele 8 și 17. Livrarea necesită, ulterior perioadei necesare fabricației produselor, în general 2-3 zile lucrătoare. Îți vom trimite o notificare, pe email, atât noi, cât și serviciul de curierat GLS, despre sosirea pachetului tău. În cel din urmă vei găsi codul de identificare al pachetului, cu ajutorul căruia vei putea urmări stadiul livrării, precum și sosirea curierului. 

În cazul în care ai fost informat că am predat pachetul tăul serviciului de curierat, poți să te informezi referitor la livrare de la respectivul serviciu, la numărul de telefon +40 0629 501 900, +40 774 759 991. Pentru aceasta vei avea nevoie neapărată de numărul de identificare al pachetului tău, deoarece astfel pot să identifice coletul.

Solicitările tale speciale, referitoare la livrare poți să ne comunici și nouă, în cursul efectuării comenzii, la rubrica observații. Nu există posibilitatea livrării la sfârșit de săptămână, sau în aceeași zi.

Cât costă livrarea?

Cheltuielile de livrare pot varia în funcție de cantitatea comandată, respectiv de modalitatea de plată:

În cazul plății ramburs:
0-150 Lei - 19 Lei

În cazul plății cu card bancar sau prin transfer:
0-150 Lei - 15 Lei

La comenzi peste 150 Lei livrarea este gratuită.

 

Dacă livrăm în străinătate?

Da, în acest caz suma finală a comenzii tale trebuie achitată în avans, prin transfer bancar.

În cazul în care te-ai hotărât exact ce dorești să comanzi și în ce stat, poți să ne contactezi cu această solicitare la adresa de email , iar noi îți vom comunica cheltuielile estimate de livrare, respectiv timpul necesar acesteia.