0 Lei
Coș
Suma cumpărăturilor:
0 Lei
Doar 150 Lei mai lipsește pentru livrarea gratuită!
Revin la cumpărături
Casă
Conținutul coșului

Întrebări Frecvente

Ce să fac dacă mărimea nu corespunde?

Știm că, în cazul lansării unei comenzi online de haine, cea mai grea decizie este alegerea mărimi potrivite, deoarece mărimile tricourilor diferă de la un producător la altul, diferă la diferitele tipuri de croieli, așa cum poți să remarci acest fapt și în alte magazine. Ca ajutor, vom afișa tabelele de mărimi, separat pentru toate produsele, dar se poate întâmpla și cazul în care mărimea reală se abate de la cea indicată cu 1-3 cm, sau mărimea unui anumit model poate fi diferită de cea pe care o purtați în mod normal. 

 

În cazul în care este vorba de un tricou a cărui mărime, sau croială a fost realizată greșit de producător, deci de exemplu mărimea diferă cu un număr față de valoarea indicată, vom schimba produsul fără nici o cheltuială, deoarece aceasta aparține deja de domeniul reclamațiilor. În acest caz vom avea nevoie de o fotografie, unde se poate vedea diferența (de ex.: despre tricoul întins, fotografiat cu un metru de croitorie).

 

Iar în cazul alegerii unei mărimi necorespunzătoare, putem oferi posibilitatea realizării tricoului sau puloverului pentru prețul unui produs blanc. Deoarece fiecare produs este realizat individual conform solicitărilor clientului, nu avem posibilitatea schimbării produsului, în înțelesul clasic al acesteia, cu un produs cu aceiași croială, culoare, mărime, cu același model, de mărime și locație identice. Din păcate, aceste produse nu pot fi revândute, respectiv, în cazul unor produse realizate în baza unor comenzi personalizate, comerciantul nu are obligația să le schimbe, conform normelor de protecția consumatorului, în vigoare. Cel mai important lucru pentru noi este însă ca tu să fii mulțumit de produsul comandat, fie că îl porți, fie că este un cadou, așa că, dacă nu ai reușit să găsești mărimea potrivită, îți putem oferi această reducere de preț pentru a ne asigura că îl poți purta, fie tu sau persoana căreia a fost destinat ca cadou.

 

În cazul în care mărimea tricoului, puloverului nu este corespunzătoare, ori pentru că nu ai apreciat corect mărimea, ori pentru că ai sesizat o abatere semnificativă față de mărimile din tabelul de mărimi, te rugăm să contactezi, în ortice caz, serviciul nostru de relații cu clienții la adresa , cu o descriere a problemei și numărul de identificare al comenzii. Colegii noștri vor ajuta în găsirea unei soluții pentru Tine, pentru fiecare situație, și îți vor ndica pașii exacți de urmat.  

Ce să fac dacă produsul pe care l-am primit prezintă defecte?

În ciuda unei verificări amănunțite, se poate întâmpla rareori, ca produsul livrat să prezinte defecte. În aceste cazuri, dacă responsabilitatea pentru deficiența calitativă cade în sarcina Printeed, produsul va fi înlocuit necondiționat, ori vom returna prețul de achiziție.

Te rugăm să nu returnezi produse, fără să ne notifici, în prealabil semnalează-ne caracterul defectului și numărul de tranzacție al comenzii, printr-un mesaj email, la adresa indicată aici:  Colegii noștri te vor contacta în cel mai scurt timp și te vor ajuta în soluționarea acestei situații!

Deci reclamații putem înregistra prin mesaje email, iar în acestea vom avea nevoie de următoarele date: 

  • Nume
  • Cod identificare comandă sau număr factură
  • Descrierea scurtă a reclamației
  • Fotografia atașată despre produsul finit

 Ne străduim întotdeauna să găsim o soluție la problema ivită, astfel contactează-ne cu încredere.

Beneficiez ulterior de dreptul de renunțare?

Produsele realizate la Printeed sunt fabricate individual, conform solicitărilor clientului, din această cauză aceste produse nu pot fi valorificate către alți clienți.

"Consumatorul nu își poate exercita dreptul de renunțare în cazul unui produs care nu este prefabricat, care a fost fabricat pe baza unor instrucțiuni sau la cererea consumatorului sau care este personalizat în mod evident pentru consumator." (2011/83/EU; 34/2014)

Pentru evitarea unor probleme și neînțelegeri viitoare, îi rugăm pe toți, ca anterior lansării unor comenzi în cantități mai mari să se convingă, cu ajutorul unei comenzi de probă, de mărimile și culorile corespunzătoare ale produselor. Astfel se evită poluarea mediului cu o serie de tricouri produse inutil.

Scurt rezumat al drepturilor de autor

Deși am descris în Condițiile Contractuale Generale informațiile referitoare la drepturile de autor, atât pentru clienți, cât și pentru parteneri, rezumăm, pe scurt, esența acestor informații și aici.

Drepturile de proprietate asupra modelelor, puse la dispoziție, îi revin acelui cumpărător, ori partener care a pus modelele la dispoziție. Cu toate acestea, Printeed are dreptul să prezinte aceste modele pe paginile sale, în magazinul de tricouri al unei terțe părți, sau într-un alt mod, și fără aprobarea prealabilă a Operatorului.

Responsabilitatea pentru conținutul prezentat în magazinele de tricouri (incluzând modelele, inscripțiile, imaginile) îi revine, în mod exclusiv, proprietarului magazinului. Aceasta înseamnă că proprietarul magazinului de tricouri asigură Printeed că conținutul prezentat în magazin nu încalcă, în nici un fel, drepturile unor terțe părți și utilizarea conținutului nu este condiționată de licențe, drepturi de autor, ori brevete. De asemenea, conținutul modelelor corespunde prevederilor reglementărilor legale, în special cu cele referitoare la minori, și nu contravine niciunei interdicții de drept penal. În caz contrar Printeed are dreptul să îndepărteze, în totalitate, conținutul magazinului, conform celor menționate.