0 Lei
Coș
Suma cumpărăturilor:
0 Lei
Doar 150 Lei mai lipsește pentru livrarea gratuită!
Revin la cumpărături
Casă
Conținutul coșului

Întrebări Frecvente

Cât costă realizarea unui tricou?

În aplicația noastră de proiectare se poate vedea întotdeauna suma exactă. Prețul produsului depinde de tipul tricoului ales, de numărul și dimensiunea modelelor care vor fi imprimate pe tricou, respectiv de numărul de tricouri comandate.

În cazul unor opțiuni de bază, prețurile modelelor vor fi următoarele:

Imagine proprie sau model:

Până la mărimea A4: 30 LEI

Mărime A3: 35 LEI

Inscripționare:

Primul rând: 13 LEI

Următoarele rânduri, fiecare: 4 LEI

În plus față de acestea, prețurile tricourilor diferă în funcție de tip, prețurile exacte se pot vedea în aplicația de proiectare, și în catalogul de produse.

Prețurile exacte ale modelelor realizate și valorificate de noi se pot consulta în aplicația de proiectare și în categoriile modelelor.

În cazul unor comenzi mai mari, reducerile oferite în funcție de cantități sunt următoarele:

la comenzi între 500 și 750 LEI: reducere de 10%
la comenzi între 750 și 1200 LEI: reducere de 15%
la comenzi peste 1200 LEI: reducere de 25%

În cât timp va fi realizată comanda mea?

 

Timpul necesar realizării, la modul general, este de 2-3 zile, după care predăm pachetul serviciului de curierat, care îl va livra livra în 2 zile lucrătoare, la adresa indicată.

În cazul în care timpul a expirat, și ai avea nevoie urgentă de produs, poți solicita serviciul nostru expres:

Livrare express

În cazul alegerii livrării expres, comenzile lansate până la ora 12, în ziua de lucru dată, le vom realiza încă în aceeași zi și le predăm serviciului de curierat. Livrarea necesită 2-4 zile lucrătoare. Tariful serviciului, în plus față de tariful livrării, este de 20 lei pe produs

Serviciile expres putem să le garantăm până la un număr de maxim 5 produse, în cazul unui număr mai mare de produse te rugăm să apelezi serviciul nostru de relații cu clienți: +40 772 295 083, +40 744 759 991.

 

Ce să fac dacă nu am primit mesaj email de confirmare a comenzii?

În urma lansării comenzii, trimitem întotdeauna un mesaj email de confirmare a comenzii. Dacă nu primești un astfel de mesaj, atunci a intervenit o problemă la înregistrarea comenzii. În primul stadiu, verifică dacă ai înscris corect adresa ta de email. Dacă totul este în regulă, atunci contactează serviciul nostru de relații cu clienții, prin email ( ) sau prin telefon: +40 772 295 083, +40 744 759 991,  ca să putem descoperi cât mai rapid unde s-a blocat comanda ta.

Am posibilitatea de a storna sau modifica comanda?

În cazul în care încă nu am început fabricarea produsului comandat, poți modifica sau storna comanda fără necesitatea unei motivări. Poți verifica cu ușurință acest lucru verificând după autentificare stadiul comenzii tale. În cazul stadiilor „nou" și „în curs", comanda se mai poate modifica.

În cazul în care ai dori să modifici comanda, ne poți notifica această solicitare cu menționarea numărului de identificare al comenzii tale, la numărul de telefon +40 772 295 083, +40 744 759 991. Aceste modificări nu pot fi văzute în sistem, la comanda deja lansată, noi înregistrăm modificările, și tocmai de aceea este important să ne contactezi.

Deoarece fiecare comandă este realizată individual, în baza ideilor Tale, este foarte important ca să ne semnalezi în timp solicitarea ta de modificare a comenzii! În cazul în care am început deja fabricarea produsului (produselor), din păcate nu mai avem posibilitatea de a opera modificări în comandă.

Pot să vizualizez undeva în ce stadiu se află comanda mea?


Dacă, în cursul lansării comenzii, te-ai înregistrat în magazinul nostru, atunci, după autentificare, poți urmări stadiul comenzii la punctul de meniu comenzile mele: https://printeed.ro/utilizator/comenzi-proprii.

Pe lângă toate acestea, te vom ține la curent despre stadiul actual al comenzii tale, prin mesaje trimise pe adresa de email pe care ai indicat-o la înregistrare.

 

În cazul unei comenzi mai mari pot să mă aștept la reduceri în funcție de cantitate?

 

la comenzi între 500 și 750 LEI: reducere de 10%
la comenzi între 750 și 1200 LEI: reducere de 15%
la comenzi peste 1200 LEI: reducere de 25%

 

Care este numărul minim al produselor ce pot fi comandate?

 

În acest aspect nu există limitări, realizăm tricouri începând de la o bucată, până la 1000 de bucăți. Cu cât numărul de tricouri este mai mare, cu atât putem oferi un preț mai avantajos pentru imprimarea tricourilor.

 

Unde pot să lansez o comandă?

Poți lansa comenzi în următoarele feluri:

  •  Pe pagina noastră web - timpul de procesare aici este cel mai rapid, astfel, în esență recomandăm această formă de comandă.
  • Prin email, la adresa - Aici timpul necesar procesării este un pic mai îndelungat, prelucrăm mesajele email în mod continuu, în ordinea sosirii acestora, și ne străduim să răspundem cât mai repede solicitărilor tale. Dacă alegi această modalitate, te rugăm să ne comunici toate informațiile importante, respectiv atașează modelele, proiectele tale existente, pentru o procesare mai rapidă. 
  • Prin intermediul mesajelor de pe Facebook - Și în acest caz ne străduim să răspundem cât mai rapid la mesajele tale, și să înregistrăm cât se poate de repede comanda ta. Și aici, procesarea mesajelor are loc în continuu, în ordinea sosirii acestora. Dacă alegi această modalitate, te rugăm să ne comunici toate informațiile importante, respectiv atașează modelele, proiectele tale existente, pentru o procesare mai rapidă. 

Un aspect important este că nu avem posibilitatea de a prelua comenzi telefonice.